Q Debat
Her kan du oprette din egen profil med billeder og informationer om dig selv. Du må også gerne være anonym. Mød en masse nye veninder og deltag i debatten med dem og Q's redaktion. Vi glæder os til at lære dig at kende.

10 dage på Turboslank.dk

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 16 svar | 4 læsere

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 4
Frederiksberg 123 Sendt: 07 sep 2010 13:18 | IP-adresse er gemt

Hej allesammen

Jeg har lige afsluttet 10 dage på et nyt slankeprogram. Jeg har aldrig oplevet noget lignende! 6,6 kg på 10 dage..

Det var en af mine venner der anbefalede produktet (Han havde også selv haft succes med det). Efter at have læst en del om det inde på hjemmesiden (turboslank.dk) bestilte jeg den "lille pakke" på 10 dage. Man kan også vælge en længere kur (20 dage), men jeg ville gerne bare smide omkring 5 kg. efter en hård sommerferie :-)

Kuren tillader at man spiser sund aftensmad, men ud over det så benytter man produktet hele af dagen. Så man kan sagtens deltage i aftensmaden sammen med kæresten. De første 2 dage var lidt svære (men det er det vel altid når man tager en kur), men derefter kørte det på skinner. Jeg skal indrømme at jeg tillod mig at snyde lidt i weekenden med et par glas vin og god middag lørdag aften - men ellers holdt jeg konceptet til punkt og prikke. 

Jeg kan virkelig anbefale konceptet til alle og alle mine venner har også været på det med stor succes. Bare lige en lille hilsen og anbefaling herfra...

VH

Frederiksberg123

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 3
buko78dk svarede 07 sep 2010 20:16 | IP-adresse er gemt

Hej Frederiksberg123.

Det lyder jo helt fantastisk...

Men bliver nød til at spørge om, hvordan det smager??

Hvad med bagefter kuren, har du taget lidt på igen? Tænker bare, at når man kun har levet af ca 500 Kcal dagligt og så begynder at spise normalt (Altså over det dobbelte i Kcal indtag). Så vil man da tro at vægten stiger igen!?

VH Tina

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 4
Frederiksberg 123 svarede 07 sep 2010 23:14 | IP-adresse er gemt

Hej Tina

Faktisk tog jeg ikke på bagefter, jeg tabte mig yderligere. Kristian Rosenberg (Som har firmaet) gav mig nogle gode kostråd mm. 

Men der er ingen grund til at du tager hurtigt på bagefter sådan en kur, for du tærer udelukkende på fedtdepoterne - og man har lige så nemt ved at opfylde fedtdepoterne før som efter kuren. Så hvis du er i vægtbalance nu, så er du også i vægtbalance efterfølgende...

Personligt tager jeg på i ferierne, men får det aldrig smidt efterfølgende. Dvs. at efter nogle år, så havde jeg blot tilført ekstra fedt på min krop hver gang jeg holdt ferie - så der var principielt ikke noget galt med mit daglige kostprogram. Det er i øvrigt noget jeg tror at folk kan genkende :-)

Jeg syntes du skal skrive til dem hvis du har nogle spørgsmål - de plejer at være meget hurtige og gode til at svare. Det er nemlig ikke bare et salgsfirma der står for det, det er faktiske kosteksperter mm.

Held og lykke!

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 4
Frederiksberg 123 svarede 07 sep 2010 23:21 | IP-adresse er gemt

Hov.. glemte at svare ang. smagen :-)

Smagen er sådan set udemærket. Det er på ingen måde uudholdeligt! Men man skal ikke forvente at det smager som en Chokolade milkshake fra McDonalds :-) For det gør det bestemt ikke. Efter de første 2 dage, så syntes jeg faktisk at det smagte godt... Nogle af mine venner syntes det samme, men har også nogle der syntes det ikke smager så forfærdeligt godt - dog er der ingen jeg kender som syntes det smager så dårligt at de ikke kan gennemføre det...

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 08 sep 2010 12:27 | IP-adresse er gemt

kan du anbefale nogle af smagene særlig godt?

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 4
Frederiksberg 123 svarede 09 sep 2010 10:42 | IP-adresse er gemt

Hej Ulla

Har ikke smagt jordbær, men chokolade var rigtig god, vanilje var lidt mere sådan "neutral" i det.. Jeg fik en blandet pakke da jeg bestilte - spurgte bare efter det..

Ciao..

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
gokke svarede 12 sep 2010 19:36 | IP-adresse er gemt

Synes det er lidt pudsigt, at du har skrevet om det samme på woman's debat side... og samme dato!

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 2
HRA1975 svarede 12 sep 2010 19:57 | IP-adresse er gemt

Over 6 kg. på 10 dage lyder ikke sundt!

Kunne bedre forstå det, hvis det var på 20 dage, så ville det omkring 2 kg. pr. uge...

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 13 sep 2010 9:58 | IP-adresse er gemt

gokke: jeg er også lidt skeptisk, men omvendt; der SKAL jo ske noget med vægten, når man går så langt ned i kalorie-indtaget, så der er nok noget om snakken... Det jeg er mest skeptisk omkring, er om man kan holde til det... lyder lidt vildt... på hjemmesiden står der endda at man ikke spiser normal mad til aften, men spiser en lille smule grøntsager. Manner man må blive sulten!

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 13 sep 2010 10:03 | IP-adresse er gemt

HRA1975; jeg kan godt forstå hvad du mener, og nogle gange tænker jeg også sådan selv. Men efterhånden bliver jeg lidt træt af den der indstilling vi har til vægttab. Den der rynken på næsen af de kure som går for hurtigt. Det er jo heller ikke sundt at være overvægtig.

Er lige politisk ukorrekt og siger: hellere tabe sig hurtigt på en usund måde end at blive ved at være overvægtig... knæene, hjertet, blodkarene, hjernen, psyken - alt i din krop har det jo bedre jo nærmere du er på din idealvægt... Nogle gange retfærdiggør målet midlet...

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
marianne69 svarede 13 sep 2010 16:31 | IP-adresse er gemt

Hej Frederiksberg 123

Ja undskyld mig, meeeen det lyder mere som et reklame-indslag, det du har gang i.

Jo mere man læser, så synes jeg ikke, du lyder som en, der bare er imponeret....

Men hvis, jeg tager fejl så tillykke med vægttabet.

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 22 sep 2010 9:32 | IP-adresse er gemt

reklame eller ej - nu har jeg sgu købt en pakke til 10 dage. Er lige startet i dag. Er positvivt overrasket over smagen og konsistensen, det er ikke så tykt og protein-agtigt som jeg synes NUPO er... Det smager egentlig bare af vandkakao - overvejer at varme min aftensportion...

Jeg tror ikke jeg kan holde til at gøre som der står på firmaets hjemmeside og kun spise grønt til om aftenen. Så jeg har tænkt mig at spise ét ordentligt måltid om dagen, og det bliver på mit arbejde til frokost. Er spændt på at se hvordan jeg klarer mig gennem dagen!!!

Vejede for øvrigt 77,6 her til morgen...

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 3
buko78dk svarede 22 sep 2010 12:45 | IP-adresse er gemt

Hej Ulla123

Jeg håber du vil skrive lidt "dagbog" herinde, så man på sidelinien kan følge dig lidt og hvordan det går i de 10 dage. :D

Mvh Tina

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 23 sep 2010 8:36 | IP-adresse er gemt

det var i hvert falde planen :)

Vægten står på 77,1 i dag :D.

Snød i går med et 1/4 del af et normalt stykke fødselsdagslagkage til eftermiddag og en håndfuld vindruer og en lille banan om formiddagen. Og så spiste jeg som sagt normal frokost, hvad jeg vil blive ved med, ellers tror jeg ikke jeg kan holde ved. Jeg trænede om aftenen, og følte mig ikke mindre energisk end jeg normalt er. Så so far so good.

Jeg har ikke været overdrevet sulten, men det skal også siges at jeg forinden turbokuren, havde slanket mig i to uger ved at træne meget og kun spise 1200 kalorier om dagen. Så mit normale kalorieindtag var allerede nedsat en del, og det har sikkert gjort det lettere at klare det her.

Top 25 Bidragsyder
Indlæg 3
buko78dk svarede 26 sep 2010 10:38 | IP-adresse er gemt

Hej Ulla.

Hvordan går kuren? Er lidt spændt på at høre, om det går godt!

mvh Tina

Side 1 ud af 2 (17 indlæg) 1 2 Næste side > | RSS-feed