Q Debat
Her kan du oprette din egen profil med billeder og informationer om dig selv. Du må også gerne være anonym. Mød en masse nye veninder og deltag i debatten med dem og Q's redaktion. Vi glæder os til at lære dig at kende.

Vil du gerne være sikker på at få et smukt barn?

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 6 svar | 3 læsere

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
Q-redax Sendt: 23 jun 2010 15:14 | IP-adresse er gemt

På Q.dk kan du læse at Beautiful People.com tilbyder smuk sæd, så grimme mennesker kan sikre sig pæne børn. Hvad er din holdning?

Læs også artiklen her.

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 24 jun 2010 13:05 | IP-adresse er gemt

det er ikke noget der får mit pis i kog... lets face it, vil vi ikke alle gerne være smukke alligevel? Sikke en dejlig verden det ville være hvis ingen skulle føle sig grimme eller tykke eller mindre værd end andre...

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 24 jun 2010 13:06 | IP-adresse er gemt

jeg er små tyk men jeg føler mig da ikke mindre værd end andre!!!

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 24 jun 2010 13:07 | IP-adresse er gemt

så hører du nok til undtagelse, Ulla...

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 2
c.theron svarede 30 jul 2010 9:33 | IP-adresse er gemt

vildt nok de gør det. Men selve siden bp er kun for folk der går efter udseende, fordi de simpelthen ikke har hverken hjerne eller hjerte til at søge andet, så deres tomhjernede gener vil jeg helst ikke have del af . Og jeg siger ikke dette fordi jeg selv er grim. Det er jeg slet ikke og har selv i et overfladisk øjeblik været medlem af bp for at tjekke det ud, men valgte at løbe skrigende bort da jeg fandt ud af hvad det egentlig var for typer derinde. Uuddannede hjerneløse klamme stoddere der lignede noget fra en charterferie på rhodos. nej tak. Men hvis folk virkelig tør tage imod smukke dum-ass gener så må de naturligvis selv om det.

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 08 sep 2010 12:26 | IP-adresse er gemt

haha, det har du egentlig nok ret i :)

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
hizzy svarede 09 sep 2010 17:48 | IP-adresse er gemt

"Vi kan ikke være selviske med vores attraktive genmasse,”

Altså helt ærlig. Hvor nedladende.

Nu har I muligheden for at få et smukt barn, der ligner smukke mig (eller hvis du er uheldig min grimme mormor). 

Hvis Beautiful People.com minder om  beautiful people.dk, så er det jo langt fra alle , der f.eks. ligner Brad Pitt. Det burde de måske lige have i mente.

Synes det er fint at folk tilbyder sæd, men ikke måden, som det her bliver gjort på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg) | RSS-feed