Q Debat
Her kan du oprette din egen profil med billeder og informationer om dig selv. Du må også gerne være anonym. Mød en masse nye veninder og deltag i debatten med dem og Q's redaktion. Vi glæder os til at lære dig at kende.

2 dage på Nupo = minus 2 kilo

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 10 svar | 3 læsere

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 Sendt: 28 maj 2010 9:18 | IP-adresse er gemt

kure går altid hurtigere i starten, så jeg er godt klar over det nok ikke ligefrem vil fortsætte i det her tempo... men jeg har været på nupo i to dage og der er røget to kilo. FEDT!

Jeg har spist sund normal kost til frokost og to appelsiner i løbet af dagen ud over mit nupo pulver, og så trænede jeg i går, men ikke i forgårs. Så det er super lækkert. I dag tillader jeg mig en kage og et halvt glas vin til ære for en kollega som skal stoppe... hvorfor føltes det altid som om man er uhøflig og afvisende, hvis man siger nej tak til den slags?!?

Derudover er weekenden uden planer, så jeg skulle nok kunne tabe mig endnu mere...

jeg er optimist!

By the way: jeg vejede 79,5 da jeg startede, og 77,4 nu...

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 28 maj 2010 10:57 | IP-adresse er gemt

wow, det er da en god start. Er spændt på at se hvordan det kommer til at gå... og om det ikke er vildt hårdt at leve af pulver???..

hvor længe skal du være på kuren egentlig og hvad vil du gerne tabe?

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 31 maj 2010 8:24 | IP-adresse er gemt

i morges stod vægten på 76,6, så det går rigtigt godt! Næsten tre kilo, og der er ikke engang gået en uge!

Ulla: pt regner jeg med at være på kuren i 8 uger i alt, og forhåbentlig tabe omkring 15... Men vil gerne veje 56 en skønne dag... Så det kræver jo et vægttab på næsten 25 kilo i alt...

men nu får vi se, man ved jo aldrig hvordan man egentlig ser ud om 15 kilo. Måske er jeg tilfreds med at tabe 15,  måske 20.

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 14
Ulla123 svarede 31 maj 2010 15:04 | IP-adresse er gemt

ok, det da ret godt! Jeg tog lige to kilo på i weekenden, tsk tsk... men jeg er ikke så vild med nupo-smagen... i hvert falde ikke den smule jeg har prøvet. kan du anbefale noget specielt godt?

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
PernilleRasmussen svarede 01 jun 2010 17:44 | IP-adresse er gemt

Først og fremmest, tillykke med dit vægttab. SUPER flot klaret.

Ville lige høre, hvor du køber Nupo kuren henne? Og køber man den som en sammensat kur eller skal man købe den af flere omgange?

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
fosies svarede 06 jun 2010 16:00 | IP-adresse er gemt

Det er fysisk umuligt at tabe så mange kilo fedt på så kort tid. Det er væske du har tabt, så derfor vil du tage det på med det samme du begynder at spise normalt igen. Man skal forbrænde 7700 kcal. for at tabe et kilo fedt, det vil derfor umuligt kunne lade sig gøre at tabe to kilo fedt på to dage. Jeg vil anbefale dig at spise sundt og motionere i stedet for.

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 6
anetandersen svarede 07 jun 2010 7:57 | IP-adresse er gemt

Kig ind på nupo.dk, og vær med i debatten derinde, dér er vi MANGE som kæmper... Kom og vær med, det er sjovt, især fordi vi er i samme situation :-O

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 08 jun 2010 8:11 | IP-adresse er gemt

fosies: ja selvfølgelig er det umuligt at tabe to kilo fedt på to dage, det har jeg da heller aldrig påstået at jeg gjorde! Jeg videregiver bare hvad der stod på vægten, og så er jeg egentlig ligeglad om det er væske, fedt, lort eller sved der er røget, pointen er at tallet for enden af vægtnålen er motiverende for mig.

Og mht din klassiske "spis sundt og dyrk motion-kommentar", så holdtræner jeg sådan set 4-5 gange om ugen og cykler året rundt 18 km på arbejde (med undtagelse af flade dæk og en stjålet cykel), men det har jeg ikke tabt mig af, heller ikke selvom jeg spiser sundt. Jeg har holdt min vægt i mange år fordi jeg dyrker al den motion og spiser varieret og sundt, men det taber jeg mig ikke af. Overvægten kom i barndommen og teenageårene med lidt for god mad og al for meget af den derhjemme. Og nu vil jeg gerne opleve at være slank, hvad jeg ikke har prøvet i hele mit voksenliv. Et vægttab kræver jo et underskud af kalorier, og det er jeg sikret med nupo. 

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 08 jun 2010 14:40 | IP-adresse er gemt

Pernille: jeg har købt mit her Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE www.Med24.dk

Jeg er mest til jordbær-pulveshake og bar med karamel eller nødder. Kaffe-pulvershake er også godt, men det skal virkelig være iskoldt og helst med knust is i. Og så er det godt med lidt blåbær eller hindbær i jordbær-shaken, så bliver den mere frisk, uhm :D

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 2
c.theron svarede 30 jul 2010 9:28 | IP-adresse er gemt

Vildt nok med dit vægttab! Tillykke med det! Og ja der er altid de politisk korrekte nederen typer som fosies der skal ødelægge din glæde ved dit vægttab. Det er da skide flot! Fortsæt og skriv endelig hvordan det går fremover!:)

Top 50 Bidragsyder
Indlæg 2
HRA1975 svarede 12 sep 2010 20:02 | IP-adresse er gemt

Bente123, vil det sige, du starter dagen med Nupo pulver?

Og når du spiser normal frokost, hvor mange gange Nupo (og hvornår på dagen) tager du så?

Side 1 ud af 1 (11 indlæg) | RSS-feed