Ja hvordan starter jeg så sådan et indlæg..... Hvor skal jeg starte??? Jeg sidder her alene med mine tanker, min ensomhed, min angst, min depration, min selvmedlidenhed..., og min efterhånden meget store overvægt..... blev misbrugt seksuelt som barn, har aldrig genemført uddannelse, arbejdet i 15 år som servitrice i et hårdt miljø med meget misbrug, har i de sidste 6 år levet af at sælge min krop privat i mit hjem, med min kærstes viden.... Jeg er idag 36 år og kørt fast... Jeg vil aldrig mere sælge min krop til perverse mænd, jeg vil aldrig mere leve i et misbrugs miljø med druk og stoffer. Jeg har så mange ar der skal heles indeni, men hvordan bliver jeg hel. Mange vil nok sige gå til en psykolog, ja sådan en koster penge... hvor går jeg hen og fortæller om mit hemmelige liv jeg har haft i mange år, kun min kæreste der ved noget. Men mænd forstår sig ikke altid på føelser. Jeg ville så gerne tabe mig, finde min selvtillid, finde mig selv og den glade pige jeg var før min ti års alder, før en mand begyndte at røre ved mig.... hvordan finder jeg hende??
De første skridt jeg har taget er at slette alt hvad der har haft med de sidste 6 års prostitution at gøre... nu skal jeg bare have det på afstand. men hvor går jeg hen og kan snakke om sådanne ting?? og mit seksuelle misbrug jeg var udsat for som barn.??
Det næste lille skridt jeg har taget er at søge ind på social og sundhedsskolen, så går og venter spændt på svar om jeg er optaget....
Jeg ved det hele skal komme fra mig selv og jeg er den eneste der kan gøre noget ved mine problemer, men det kunne være rart med lidt hjælp eller et lille skup i den rigtige retning. Har aldrig bedt om hjælp før eller skrevet om mine problemer til nogen, måske det her er et godt sted at starte, køber Q hver månede og syntes det er et hammer godt blad.
Men hvordan kommer jeg videre her fra????
Venlig hilsen en kvinde der har misbrugt sit liv mange gange.
Hej Miss Sexy!
Det er aldrig for sent at forbedre sit liv, og det lyder som om, du er parat til at ændre det til det bedre. Jeg har uddannet mig til gendai reikihealer, og det fungerer for mig. Det er en healingsform, hvor du både kan heale dig selv og andre ved håndspålæggelse. Der er ikke noget hokus pokus i det. Det er en meget kærlig form for healing, som er utroligt givende. Men det er ikke kun en metode til healing, men også selvudvikling. Ved hjælp af healingen kan du lære at tage dit liv i dine egne hænder, fordi der er tilknyttet mange forskellige øvelser og meditationer. Jeg er uddannet hos Holistisk Terapi, og du kan tjekke hjemmesiden www.holistiskterapi.dk, hvis du gerne vil læse mere om denne healingsform.
Hvis healing ikke er noget for dig, og du mere synes, du har behov for terapi, så kan du jo henvende dig til din læge og få en henvisning på Stolpegården i Gentofte. Der er noget ventetid til en gruppe, og det kan tage op til 8 måneder, men jeg fik et tilbud efter ca. 6 måneder.
Jeg synes, det er flot, at du har bedt om hjælp. Jeg håber, at mine indspark har inspireret dig. Held og lykke!
Kærligst Meline Illianna