Q Debat
Her kan du oprette din egen profil med billeder og informationer om dig selv. Du må også gerne være anonym. Mød en masse nye veninder og deltag i debatten med dem og Q's redaktion. Vi glæder os til at lære dig at kende.

NUPO

Rated af 0 brugere
Dette indlæg 7 svar | 2 læsere

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 6
anetandersen Sendt: 03 maj 2010 9:57 | IP-adresse er gemt

Hej alle sammen,

Jeg vil først og fremmest sige tusind tak til ALLE jer som bruger tid på at skrive noget FORNUFTIGT til os som har nogle spørgsmål eller problemer som man gerne vil dele :O

Jeg har en lille forespørgsel, da jeg sidste år tabte 8 kilo på knap en måned med at indtage Nupo, på den såkaldte "barske" metode, dvs. hvor jeg kun levede af Nupo, dog de sidste af ugerne, begyndte jeg så småt at bytte Nupoen ud med mad, jeg har heller ikke taget på siden den gang :O Jeg træner og spiser fhv. sundt ;O
Jeg skal nu i gang med Nupo igen, da jeg har et lille væddemål med en veninde. Vi begge ved godt, at Nupo ikke er den sundeste/korrekte måde at tabe sig på.

Men jeg vil høre om I derude har nogle erfaringer med Nupo, som I gerne vil dele med mig, og hvis I evt. har nogle gode ideer til vægttabt, hvor man også indtager Nupo. Eller hvis I har nogle andre pulverkure, som VIRKER og som i har erfaring med? :O

Håber meget at høre fra jer :O

Ha en super dejlig dag.

Mvh.
anetandersen

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
zenia1984 svarede 04 maj 2010 12:21 | IP-adresse er gemt

hejsa :)

først og fremmest held og lykke med din kur... :)
jeg er også selv på nupo lige nu... har været igang i en uge og har tabt mig 5.6 kg på den barske... jeg regner med at benytte mig af den de 8 uger man må...
Jo nupo er faktisk ret sundt... der er de mineraler og kosttilskud i som din krop har brug for... så det er ikke noget at være nervøs for...

Chokolade shaken man selv blander, mixer jeg med isterninger for at gøre den mere lækker.. .ligeledes blander jeg frosne jordbær i jorbær shaken ( når jeg altså ikke følger den stramme)
med supperne gør jeg intet... jeg synes simpelthen bare de smager så godt!

mvh. Zenia

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 6
anetandersen svarede 05 maj 2010 12:36 | IP-adresse er gemt

Mange tak, og jeg kan jo kun sige i lige måde :)

Det er sørme flot at du har tabt 5,6 kg. på én uge, er det virkelig sandt, på én uge??? WOW :) KANON FLOT :) Hvor mange portioner drikker du hver dag, og hvor mange barer/shakes (dem som er blandet for en) tager du dagligt?

Ja, jeg kan nu også godt lide nupo, og især kakaoen og chaisuppen, og så selvfølgelig caramelbaren og chololadeshaken :)

Dyrker du motion ved siden af, hvad og hvor ofte/meget?

Jeg dyrker selv en del motion, jeg løber 3-4 ugentligt og styrketræner ved siden af, så det er jo en god kompination, dog kan jeg godt mærke at min krop ikke har så mange kræfter som dag jeg indtog almindelig føde. Har du samme erfaringer?

Jeg vejer 87 kg (170 høj), og jeg skal på vægten igen på fredag, så må vi se om der er sket noget. Jeg kan da selv mærke at jeg ikke føler mig så oppustet mere, men glæder mig til at se mit forløbige resultat. Jeg har også tænkt mig at blive ved i 8 uger, som de anbefaler.

Må jeg spørge dig, om hvad du vejer og hvor høj du er? :) Bare så jeg fornemme om du har nogenlunde samme vægt'problem' som mig, og så jeg evt. har noget at se frem til, nu når du har tabt så meget - hvilket er sindssygt flot :D hehe

Håber meget at høre fra dig.

Hvis I andre har kommentarer/erfaringer med dette også eller andre pulverkure, så skiv endelig :)

Mvh.

Anetandersen

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 05 maj 2010 15:30 | IP-adresse er gemt

wow, ja 5,6 kilo det er godt nok vildt! Det sværeste er det sociale...

Hvis i går på den der stramme Nupo i 8 uger, hvad gør i så med fester og fødselsdage mv i weekenderne? For jeg har simpelt hen ikke viljen til at tage til fødselsdag og drikke en jordbærshake og så se de andre spise kage, boller, slik osv i flere timer... så hellere undgå at gå til fødselsdagen, men det er jo igen ret strengt...

så hvad gør i socialt under den stramme kur? Undgår festerne eller spiser ingenting når i er der?

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 6
anetandersen svarede 06 maj 2010 8:09 | IP-adresse er gemt

Ja, det er altid det sværeste med det sociale, dog er det alligevel ikke så besværligt som man måske opfatter det som. Hvis jeg skal ud, jamen så drikker jeg gerne en shake (som man selv shaker) inden jeg skal afsted, og så spiser jeg MINIMALT og kun EN portion, når jeg sidder med vennerne/familien (INGEN sovs, INGEN stivelse sammen med kulhydrater - altså INGEN kartofler/ris/pasta/brød sammen med kød, så tag hellere salat/grønt til kød eller salat og fuldkornsbrød sammen, det serveres jo altid til somregel. INGEN slik og kager) Tag en nupo bar med, hvis du absolut ikke kan stå for fristelsen, og så spis en HALV bar, ellers får du for mange kcal, og husk og sig nej tak til desserten, det er ingen skam at sige naj tak til det, tværtimod, det viser bare at man har rygrad. Så vær kun stolt af dig selv, hvis du siger nej tak til det. Du har det FANTASTISK bagefter nemlig :-)

Jeg var til fødselsdag sidste weekend, hvor der blev serveret boller/lagkage/varm kakao, jeg spiste en halv bolle med lidt ost, og så drak jeg vand, vand, vand og vand, og to kopper the. Inden vi tog afsted, drak jeg en shake (som jeg selv skahede).

Men man skal være 100 & motiveret, ellers er det da spild af tid og penge på at købe nupo.

Mvh. alkohol, skal man holde sig helt væk fra det, f.eks. et glad vin = kcal indholdet i en pakke smør. Så kan man selv regne ud hvor mange kcal man når at indtage i løbet af en aften/nat hvis man fester igennem. Så det skal man holde sig langt fra, men det er da heller ikke noget problem, bare drik vand. Man kan sagtens have en SUPER fed fest med vennerne/familien uden alkohol.

Håber at dette var svar nok, ellers er du altid velkommen til at skrive :-)

Jeg håber det lykkes for dig, og at du er motiveret nok til det, der går helt sport i den, når man ser kiloene rasle af, så bliver det jo en helt lille leg :-)

Håber du vil skrive herinde hvordan det går med dig, hvis du går i gang med det :-) Alt held og lykke herfra i hvert fald.

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 13 maj 2010 14:01 | IP-adresse er gemt

ja du har ret, det ER jo muligt at sige nej. Jeg har bestilt en del nupo nu her, og efter jeg kommer hjem fra en ferie jeg skal på nu her, går jeg i gang. Som du siger, hvis ikke man er 100% engageret, så skal man ikke købe Nupo, for det er jo ikke billigt ligefrem. Den eneste måde pengene kan hentes hjem igen er fordi man til gengæld ikke behøver købe nogle andre madvarer og selvom det måske stadig er lidt dyrt, så er det sgu det hele værd, hvis man er på nupo i 8 uger og taber 16 kilo...

personligt vejer jeg 77 lige nu og er 169 høj. Det hedder normalvægtig når man når ned og vejer 70 kilo, men jeg vil gerne ligge i den lave ende af det der hedder "normalvægtig", på et sted hvor man ikke deller når man sidder ned, og på et sted hvor man kan være med på skinny jeans dillen osv. På et sted hvor man stolt kan valse rundt på stranden, og på et sted hvor folk ikke dømmer en fordi man køber en is. OG hvor man - vigtigst af alt - ikke behøver dømme sig selv fordi man køber en is. For man kan tåle det...

Men jeg tænker at blogge lidt om kuren herinde. Få nogle råd forhåbentlig... og nogle slag måske, når jeg fucker op. Så jeg vender frygteligt tilbage efter min ferie når det hele går i gang. Glæder mig til at høre hvordan det går med jer andre, og håber der kommer flere bloggere. altid rart at høre om andre som lider med en, haha...

Top 10 Bidragsyder
Indlæg 13
Bente123 svarede 31 maj 2010 8:26 | IP-adresse er gemt

- hov , jeg er begyndt min kur hvis der er nogen som er interesserede, og skriver om den her.

Top 100 Bidragsyder
Indlæg 1
Howst svarede 08 jun 2010 17:43 | IP-adresse er gemt

Til alle som er på de der pulverkure og piller og hvad man nu ellers kan finde på.... DROP DET!!!!

For det første kan I ikke holde vægttabet uden jeres pulver, medmindre i er sultne konstant.... Og for det næste, er det ikke surt at drikke pulver, istedet for at få noget rigtig mad?

Når man vil tabe sig, skal man lave en livsstil om, og ikke på en kur med Nupo ect.. Hvilke bivirkninger er der ved Jeres alternative metoder? Ved min metode er der ihvertfald ikke nogen bivirkninger... Jeg tæller mine kcal, og der er stadig plads til et stykke chokolade en gang i mellem. Min krop for de vitaminer og mineraler den skal have.. (det tror jeg næppe med Nupo) Den sunde livsstil har også andre positive ting med sig, man får mere energi og overskud. Samtidig med at man får en smuk hud..

Derudover har jeg et løbeprogram i min kalender på iform.dk, som jeg følger. Og der er også gåprogrammer, det er den bedste følelse efter man har været ude..

Hvad ville I blive mest stolte af? Have tabt 20 kg med Nupo, og være bange for at stoppe igen? Eller 20 kg ved egen indstats og vide at man nok skal holde det? Jeg spørger bare...

Det kan umuligt være sundt det der NUPO

Hilsen

Heidi

Side 1 ud af 1 (8 indlæg) | RSS-feed