Sussi føler hun har forsøgt at tabe sig i det sidste år - men sammenlignet med påsken sidste år er der ikke sket de store fremskridt. Kan du nikke genkendende til det, eller har du en succeshistorie du kan dele med os andre til inspiration?
Du kan læse Sussis seneste slankeblog her
Kære alle..
Jeg har lidt en succes historie....
I oktober fik jeg et KÆMPE astma anfald, pga. overvægt..
Jeg måtte derfor tænke om jeg ville blive ved med at spise det usunde, eller om jeg ville lave min livsstil om....
Jeg valgte det sunde, og er nu gået fra 160 kg. til 103 kg/ 9 str. ned i tøj/ 19 tal ned i BMI..
Det er FOR FEDT!!
Det hele er sket ved at tænke meget over ikke at spise det usunde, og dyrke en masse motion....
MIT problem er så bare nu, at jeg IKKE kan smide de sidste 3 kg., som jeg VIL af med inden 1. oktober :)
Nogen ide'er??
Det er nemlig ret svært for mig, at tage mig sammen, så nogen der vil give mig et lille spark bagi??
Håber på nogle ide'er, så jeg kan komme ned på mit mål....
Sommerhilsener fra Henriette..
P.s. Synes det er for flot til alle jer andre der kæmper en kamp for at smide de løse kg.. "Stay strong", som Chris Mc Donald siger..
Tillykke. Det er godt nok flot. :-)
Frisør Frisørsalon Booking System
Henriette,Hvor er du bare sej! Dyb respekt herfra - at gå fra 160 og til 103 - det jo helt vildt! Et kæmpe tillykke herfra, det må være en helt fantastiskfølelse og du må VIRKELIG være stolt af dig selv - det bør du være i alle fald :) Wauw... ja jeg ku blive ved - synes simpelthen bare det er flot.Nu spør du efter hurtigt vægttab og din vægt står stille - jeg har nogle gange gået et hurtigt vægttab med Atkins principperne. Jeg har haftdet fantastisk under kuren, og det er gået mega hurtigt - så jeg vil påstå at du har nået de tre kilo hurtigere end 1. oktober. Principperne er (meget overordnet): spis kun kød, fisk og æg - meget lidt grønt (ca. 5 deciliter pr dag og helst bladgrønt og agurk) - du må fålidt andre grøntsager også, men det er ikke meget. Du må til gengæld spise så meget kød du overhovedet vil, og et par hakkebøffer ellertre mætter rigtigt godt. Jeg spiste altid æg til morgenmad - spejlæg, æggekage, omelet eller bare hårdkogte æg. Du må tage mayonaise påæggene og du må spise bacon til (bare ikke får meget bacon - 2 stykker bacon kan du dog roligt tage til sådan en gang morgenmad). Til frokosttog jeg lidt grønt, og så tun eksempelvis - igen må man godt få mayonaise på... :) ja det lyder utroligt men det virker. Du skal holde dig fra alt der har mel i - brød, pasta, ris og kartofler er bandlyst. Desuden ingen frugt under kuren - overhovedet!Det virker - I promise - hvis du holder den 100%, og jeg lover også, at du efter en uge eller to er godt træt af kød :) medmindre du er mega kødelsker. Men igen, det virker og det går hurtigt - plus jeg har nok aldrig haft det så godt som når jeg spiser Atkins principperne. Det er ligesom omder hos mig kommer balance i alt. Desværre kan jeg ikke klare at gøre det ret længe, fordi jeg netop kører mega sur i alt det kød jeg spiser. Good luck :) og igen... stort tillykke med det fantastisk flotte vægttab :)